Печатење со голем формат за надворешна и внатрешна употреба
Катирање и печатење на големи формати се врши на најновите еко-растворувачи на последната генерација - Mimaki CJV-160. Главната цел е печатење на ПВЦ фолии за: брендирање на прозорци, осветлени реклами, церади, банери, платно за сликање и други материјали отпорни на атмосферски услови или за надворешна употреба.
Форматот на печатење е неограничен.
Материјалите на кои печатиме се за различни намени и се:
ПВЦ фолии, самолепливи, мат или сјајни, се користат главно за рекламни цели, односно да се придржуваат рекламни табли, витрини, билборди, брендирање на возила итн. Како и печатење етикети со редовни и неправилни форми. Претежно за надворешна употреба затоа што се отпорни на временски услови.
Хартија (самолеплива или нелеплива) - 80 g / m2 - 250 g / м2, мат или сјајно. Најчесто се користи за печатење на CAD и GIS цртежи, постери, и сите материјали за прикажување на затворен простор.
ПВЦ церада, со навој за прицврстување. Се користи за рекламирање пораки на места каде што е погодно да се затегне церада.
Печатење на платно или платно користено за репродукција на уметнички дела, но и секако за разни други намени и цели.
Меш или перфорирана церада. Најчесто се користи во брендирање на големи фасадни дисплеи изложени на ветер и промаја. Често на фасади од згради и поголеми згради. Се карактеризира со висок проток на воздухот поради структурата на дупката, исто така не го затвора погледот низ прозорците на предметот и не блокира дневна светлина.
Перфорирана фолија. Се користи исклучиво за брендирање стаклени површини. Тие можат да бидат: прозорци, стаклени врати или задни прозорци на автомобили, пикап или комбиња. Поради ситните дупки што ги има, може да се види одвнатре, додека кога се гледа однадвор, тој ја гледа само печатената реклама. Исто така се користи кога клиентот сака да го брендира прозорецот додека го зачувува надворешното природно осветлување.